Avagy gondolatok a kád széléről...

Epifánikus fürdőszoba

Epifánikus fürdőszoba

Utolsó kommentek:

tomfree 2017.11.29. 09:34:17

@GK Vanda: azért a marihuánát összevetni és egy szintre hozni a hey-ho körtelével nem kis fantáziára utal.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.27. 16:27:30

@tomfree: Az, hogy mi legális vagy illegális, az legtöbbször nem a szervezetre gyakorolt hatása miatt van, hanem gazdasági szempontok motiválják. Lásd kitűnő példa most erre az USA.

Egyúttal nem árt tisztázni, hogy mit is nevezünk drognak.
kef.szarvas.hu/tudnivalok/12-a-drogok-fajtai-hatasai-es-veszelyei.html

A marihuána tudományosan bizonyítottan nem károsabb - sőt - az alkoholnál és már rég elvetett, elavult elmélet, hogy kapudrog. Vagy kb. annyira az, mint a hey-ho körtelé kapuitala a körtepálinkának.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

Sir Galahad 2017.11.15. 17:27:40

@GK Vanda: Nem zavar. Az utóbbi, pöffeszkedve személyeskedő mondatod után különösen nem :)

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

tomfree 2017.11.15. 16:39:38

@GK Vanda: a pia és a cigi is káros. Az hogy, legális nem negligálja azt hogy a drog káros .

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

Fellegjáró Marci 2017.11.15. 16:33:00

@moonlight777: Amúgy én meg szölőültetvényeket nem szeretnék látni, mert faterom elitta az agyát, meg a gyerekkoromat, meg anyám idegrendszerét 20 év alatt, most meg otthon fekszik mert annyiszor összetörte magát tottálon, hogy menni alig tud, de a fűűűű az rossz értem? Drogültetvény beszarok! :D :D

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 16:15:27

@Pong: Te megpróbáltad! Le a kalappal! És köszönöm! :)

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 16:12:00

@tomfree: Egyrészt ezt nem vehetjük reprezentatív mintavételen alapuló statisztikának, másrészt a pia miért legális, mikor bizonyítottan több ember egészségét vagy életét tette tönkre, mint bármely más kábítószer. Ja nem! A dohány is legális.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 16:09:01

@Gavriel Klein: Köszönöm, hogy a magad környezetében azért te is elhinted az értelem magjait. :)

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 16:07:40

@Opi87: Minden szavaddal egyetértek, amit írtál.
Annyival egészíteném ki, hogy "csak egy növény", amivel számtalan sokkal károsabb, addiktívabb, gyógyszernek nevezett kemikáliát ki lehetne váltani. Ahhoz meg kell jó minőségű alapanyag.

De a thc mentes kender termesztése sem volna ám ördögtől való. Alig néhány ember foglalkozik ma ezzel, pedig a kender, mint alapanyag annyira sokszínű, változatos, hogy az valami elképesztő. Élelmiszertől kezdve, a papíron át a ruházati alapanyagig számtalan dologra fel lehet használni.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 16:02:46

@ogli dzsí: Meglepődtem volna, ha az első 3 hozzászólóból egy nem sorosozna azonnal. :D
Ezek szerint van szerencséje ismerni az ÖSSZES fent említettet, méghozzá baráti közelségből, hogy ilyen bátor kijelentéseket mer kinyilatkoztatni.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 15:48:40

@Fellegjáró Marci: Maximálisan egyetértek veled. A cannabis esetében mindenki leragad a kábítószer fogalmánál, mintha a körtéből csak pálinkát lehetne főzni, lekvárt nem.
Van olyan angol barátnőm, akinek szépen lassan elcsontosodnak az izületei, emertelen fájdalmai voltak és ezekre elképesztően addiktív gyógyszereket kapott. De mivel receptre írták fel neki és a vásárlásával a gdp-t tolta, teljesen rendben volt a fogyasztásuk.
Aztán mikor összehozta a jó sors néhány figyelmesen betekert spanglival rájött, hogy a mofriumon túl is van élhető, élvezhető élet. Már csak azért is, mert a spangli nem ütötte ki a valóság mezejéről, mint a morfium, codein és egyéb nyalánkságok, amivel a gyógyszeripar tud szolgálni.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

GK Vanda 2017.11.15. 14:01:33

@Sir Galahad: Az ne nagyon zavarjon, hogy eddig egyetlen mondattal sem a szerzővel kommunikáltál, mert valamilyen rejtélyes oknál fogva a blog.hu eltitkolta előlem a kommenteket. :)

Amennyiben komoly gazdaságfejlesztési elképzelésekről szeretnél beszélgetni, van rá lehetőség, csak neked kéne hozzá némileg felzárkózni tudásban. Aztán beszélgethetünk.

Bejegyzés: Fűben járó bűn...

selek 2017.11.14. 16:24:28

@GK Vanda: 100% részvétel és a poros bakancs alapján vagy jobban él a szavazó, vagy váltani akar. Csak ennyi kell, én már boldog lennék,m mert a tolvaj múlt kimúlt volna már. KÖZOKTATÁS, NEVELÉS

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

GK Vanda 2017.11.14. 13:14:59

@selek: Huhh. Először is legyen így, ámen. Viszont, mint nem oly régen még aktívan politizáló azt mondom, hogy én egészen más alapra helyezném a kormányzást, az ország irányítását.
Még egy-két láblógatás a zománcozott felületen és meg is írom. :)

Egyébiránt én már annak is örülnék, ha a választók hajlandóak lennének tájékozódni, pártprogramokat olvasni és egyben értelmezni is. Vagy már annak is, ha birtokában lennének az értő olvasás és felelős döntés képességének.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

selek 2017.11.14. 13:03:48

A politikusok elleni legszebb hatalmi játszmát ajánlom figyelmedbe. MI, szavazók összefogunk egy pártban, az LMP-ben. Kétharmadba kényszerítjük őket azzal a megbízással, hogy két(ernyő)pártrendszert akarunk. Kényszerítsenek bennünket, hogy mindannyian személyes érdekünk, ne a hazug média alapján válasszunk. Akkor mindig olyan kormány lesz, amely a többségnek adott. De, ha nem lesz független média, minimalizált, átlátható párt- és kampányfinanszírozás, egyházak elzavarva a kormányzattól 2022-ben, akkor megígérjük nekik, hogy ellenükben is össze fogunk fogni.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

GK Vanda 2017.11.14. 12:34:03

@Duplaxiii:
Vagy mi lenne, ha megtanulnánk elfogadni a NEM-et? :)
Köszönöm a kioktatást, tudom kezelni a helyzetet. Kénytelen vagyok, mert ebben élek. De ettől még bosszanthat.
Ha a nő a NEM után balhézik, az legyen az ő baja. Majd megtanulja, hogy ha IGEN, akkor azt mondja.
Ha a kuncsaft NEM kérte és megbánja, az is legyen az ő baja.
A mekiben és bárhol igen, bátran lehet NEM-et mondani és ők is elfogadják. Nem unszolnak, megkérdezik.
Továbbra is a tukmálásról beszélek, mikor semmi sem elég meggyőző, továbbra is folytatódik a "nademégisakedvemért".

A példáid java (nem kereskedelmi) továbbra is a felnőttségről szólnak és a hozzájuk kapcsolód hatalmi játszmákról. Azaz, hogy kinek lesz igaza végül.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

Duplaxiii 2017.11.14. 12:18:55

Most egy szubjekltív társadalmi alapot akarsz törvényesíteni?
Ahány NEM, annyi eset!
Miért gond, ha egy autószervizben nem fogadom el a NEM-et és rebeszélem a muksót, hogy mégis..?
Egy nőt akarok megfogni, ott alap a NEM, hiszen ez egy női alapeszköz! Hagyjam abba?
Ja, volt hogy abbahagytam, és botrány lett belőle...
Az engem is bosszant, ha olyanra erőltetnek, ami nem kell, de ezt meg nekem kell úgy visszautasítanom, hogy ne folytatódjon!
A mekiben, egy üzletben hányszor kötelező a kislányoknak, pénztárosoknak a marketing erőltetése?
A mekiben a kislányokat határozottan szólítom meg, nem hagyom, hogy tegezzenek és kompletten elmondom a rendelésemet. Ha mást is akar ajánlani, renderutasítom! Megkérdezem, hogy gondot okoz-e neki a magyar nyelv? De van hogy játszom velük és többször is a komplett rendelést ismétlem a kérdéseikre. Megunják. A boltban meg amikor jön a kérdés, hogy ilyan meg olyan kártyám van-e? sablonválaszok: Nem is lesz! Nem kártáyázom! És abbahagyják.
Az italnál te rendelsz! tanuld meg az a formát, amikor meg sem kísérlik a ráderőszakolást, a tukmálást.
A bulikban meg legyen a "zsebedben" pár alapválasz, és azt mond, így nem lesz NEM és nem folytatódik a szarakozás.
Istenem, ezek az élettel megtanulható dolgok, semmiképpen nem lehet tanfolyamon elsajátítani, de főleg nem lehet törvényesíteni a megoldást.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

GK Vanda 2017.11.14. 12:11:09

@Jakab.gipsz:
Jelen esetben tolvajokat cserélnénk le. Nevezhetjük őket nyerő csapatnak is, hisz az ország tolvajainak a krémjéről van szó.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás

GK Vanda 2017.11.14. 12:09:36

@maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző:
A többször, mondjuk max. kétszer kínálás és a "nadeigyálmár,demiértnemiszol,nemlehetszilyenbuligyilkos", "csakegyfalatot, nincsbennecukor, najóvan,dekevés" és társai között azért nagyságrendnyi különbség van.

Akit megkínálnak valamivel és udvariasságból elutasítja, az nem udvarias, hanem hülye. Szerintem. Mert ha nem akarnák adni, akkor nem kínálgatnának. Ha meg kéretem magam és a végén nem kapok, akkor meg így jártam.
Szerintem sokkal egyszerűbb egyből a frankót.

Bejegyzés: Össznemzeti tukmálás
süti beállítások módosítása